El compositor i productor Jordi Cubino ha creat la cançó ‘Living Barcelona’, destinada a promocionar internacionalment la ciutat. La cantant de jazz, soul i blues Txell Sust és l’encarregada d’interpretar-la. El videoclip ha estat codirigit per José Corbacho i Jacobo Beut.

La cançó vol reflectir els valors i els atractius de la ciutat des del punt de vista cultural i lúdic. ‘Living Barcelona’ és la principal novetat de la campanya d’estiu de promoció de la ciutat i s’emmarca en la línia de descentralització territorial del turisme a tota la ciutat, ja que mostra la ciutat més enllà dels punts més coneguts.

El missatge de la campanya de 2014 és que Barcelona “són 10 ciutats en una” i que es tracta d’una capital amb atractius als 10 districtes i a tots els barris. La campanya s’emmarca en les actuacions per remarcar els punts d’interès de la ciutat més enllà dels llocs més populars.

La productora vol que la ciutat “es mostri de manera fresca i innovadora”, tant als mateixos ciutadans com als visitants que vénen per oci i turisme. Cubino ha estat productor d’artistes i grups com Il Divo, Alejandro Sanz, Pablo Alborán o Montserrat Caballé.