Els organitzadors de The Brandery esperaven rebre uns 12.000 visitants, i l'expectativa s'ha vist superada: més de 14.000 professionals han visitat el saló, gairebé el doble que en la primera edició. Però si la xifra es compara amb les 90.000 persones que aplegava el Bread and Butter, la conclusió és que encara queda feina a fer. JORDI WILLIAM CARNES, responsable de Promoció Econòmica "Si volem comparar-nos amb el Bread and Butter, encara ens queda feina a fer, el que no podíem pretendre era de cop i volta passar de zero a 500. L'edició de l'estiu també serà més grossa i podem sortir reforçats, aquesta és l'esperança i per això treballarem." Durant els últims tres dies, l'esdeveniment ha reunit a Barcelona 210 marques i el nombre d'expositors ha augmentat un 47%, fet que augmenta les bones perspectives per a la següent edició. L'objectiu és que The Brandery es converteixi, a mig termini, en la fira de referència de moda del sud d'Europa. La propera oportunitat per seguir guanyant visitants:el 27 de juny.

En aquesta edició, han participat per primera vegada marques com Munich, New Zeland o 55 DSL. A més, Custo Barcelona, Desigual i Sita Murt hi han tornat a presentar les noves tendències.

Però no només han tingut lloc desfilades, també s’han fet taules rodones i conferències, actuacions de patinadors i exposicions.