Per aquí no passaran els 100.000 visitants que ho van fer a la darrera edició del Bread&Butter, però el relleu és igualment una oportunitat, sobretot per a les petites marques. ANA MARQUETO, representant de Jesús Fernández "Bread&Butter dejó un espacio en Barcelona y The Brandery va a ser quien ocupe este espacio. Cada vez vendrá más gente, es una feria que está empezando" La Raquel Colomines pensa el mateix. Ella és la dissenyadora de la marca catalana Mariona Gen i avui ja s'ha retrobat amb clients que va fer aquí l'edició anterior. RAQUEL COLOMINAS, dissenyadora de Mariona Gen "Vinimos el año pasado y fue bastante bien. Siempre se hacen contactos nuevos, te ven tus clientes, que ya no tienen que ir al estudio, ven la colección aqui". La unió fa la força per això el 080 ha volgut aquest any donar la mà a The Brandery. En total, prop de 200 marques en un únic espai i això facilita també la feina als compradors. MARC ROIG, propietari de Mar d'Arenys "Per veure les tendències, conèixer coses noves, posar-nos al dia del que vindrà la proxima temporada. A veure si, de mica en mica, la fira va agafant cara i ull!" XAVIER VERNEDA, director de Marquèting de Munich "Les fires ja no és el format com quan exposava el meu avi, a agafar comandes. Ara és més un fet de comunicació, parlar amb l'empresa, tenir un contacte més 'tete a tete' amb el client" I el plat fort, les desfilades. Avui ha estat el torn de Crommorc, dues barcelonines que han presentat una col·lecció basada en la arreja de materials i els petits detalls.