PABLO MONTILLA, responsable de l'Àrea de Comunicació de l'ADI-FAD "Esto es un mercadillo navideño que hemos montado para la promoción del diseño industrial tanto con diseñadores jóvenes como con grandes marcas y sus empresas productoras. Un rango grande de precios desde los cinco euros aproximadamente hasta los 500, tanto productos grandes como pequeños para que todo el mundo tuviese su objeto para comprar."

Des de bicicletes extensibles, que s’adapten al creixement del nen, fins al famós setrill de Marquina. És el que podem trobar al Pop-Up Design Market. Aquest mercat original obre portes des del 22 de desembre fins al 5 de gener a la Fàbrica Moritz d’11 a 23 h.

Aquesta iniciativa, impulsada per l’Associació de Disseny Industrial del FAD, el diari ‘Design’ i Moritz, a més d’oferir un gran ventall d’articles per amants del disseny, també vol ser una nova manera de comercialitzar productes nadalencs. Posa a l’abast de tothom peces tant de marques consagrades com de joves dissenyadors independents.

L’objectiu és que els productes siguin una mostra de bon disseny i es converteixin en una proposta ideal de regal de Nadal. Hi trobem objectes variats, petits i assequibles per a un públic ampli: són peces que tenen un cost d’entre cinc i 500 euros. Qui s’apropi abans de Reis a la Fàbrica Moritz hi trobarà des de làmpades fins a joguines, passant per mobles, tèxtil per la llar o estris de cuina.