Original, innovador, acollidor, de qualitat… són alguns dels adjectius amb què es defineixen tots els productes que ofereixen els expositors de l’edició de tardor d’Expohogar. El saló compta enguany amb més empreses i activitats. El sector de joieria i rellotgeria s’afegeix per primera vegada als d’interiorisme, regal, bijuteria, complements de moda i articles per la llar, per tal de satisfer tots els gustos amb una gamma mitjana i alta d’accessoris. Aproximadament aquesta nova àrea compta amb una oferta de 40 empreses.

D’altra banda, Expohogar també ha volgut apostar per la innovació incorporant productes dels àmbits del “souvenir”, les joguines i la puericultura.

La fira d’interiorisme mostra les novetats d’aquesta tardor i hivern, que d’aquí a poques setmanes ja es trobaran a la venda a les botigues. L’ambient nòrdic és el protagonista en les últimes tendències pel que fa l’interiorisme. Els colors com el verd boira, el salmó torrat i els centelleigs metàl·lics estan de moda.  El minimalisme i els objectes amb frases i expressions també són, cada vegada més, tendència.

El saló també ha estrenat l’espai SEE (Special Expert Event), on es concentren durant els quatre dies de fira diverses activitats com conferències i tallers sobre aparadorisme, merxandatge, comunicació, art floral i empaquetat. Una iniciativa per millorar l’interacció entre visitants i expositors, a més d’informar sobre com millorar els productes i aparadors.

En aquest programa d’activitats hi participen més de 20 experts i professionals d’aquest món empresarial. Exhibeix el teu producte amb èxit! i L’hi embolico per regal? han estat aquest matí les activitats que han estrenat el programa. Aquest espai també acull una exposició de l’Escola Massana amb fotografies de les novetats dels expositors. També, professors de l’Escola d’Art Floral de Catalunya com en Jordi Abelló i la Rosa Valls hi faran demostracions d’art floral i d’empaquetat de regal.

A la fira, fabricants i distribuïdors exposen els seus productes perquè  “vinguin les botigues, detallistes, interioristes, decoradors a buscar les novetats”, explica el director de l’Expohogar. Comenta  també que les previsions, pel que fa al nombre de visitants, són necessàriament molt optimistes: “hem crescut pel que fa a expositors, fins als quasi bé 200, així que esperem uns 13.000 visitants globals en aquests quatre dies d’exposició”.