El Gremi de Restauració de Barcelona assegura que el sector està molt enfadat amb la plataforma TripAdvisor

Explica que el clients, sabent la incidència dels seus comentaris al web, amenacen els restauradors de publicar males opinions si no fan el que diuen. També denuncia que hi ha usuaris que ni tan sols han anat a menjar als restaurants de què parlen amb l’únic objectiu de perjudicar els locals. Ho ha explicat el president del gremi, Pere Chías, al programa ‘La tarda de Barcelona’, de betevé 91.0 fm, que ha afegit que “això no pot ser”.

Des de TripAdvisor es defensen assegurant que ja es prenen mesures per evitar aquest tipus de comentaris fraudulents, però que també garanteixen la llibertat d’expressió dels usuaris. La responsable de la plataforma a Espanya i el Brasil, Blanca Zayas, tot i les peticions del Gremi de Restauració, ha dit també a la ràdio de betevé que no pensen introduir canvis en el funcionament del portal.

Molts restaurants es beneficien de TripAdvisor. És el cas del restaurant Accés, que des de fa temps és en els 20 primers llocs del rànquing de restaurants de la plataforma pel que fa als restaurants barcelonins. El propietari del local, Fabián Quiles, tot i estar molt satisfet amb l’aplicació, sí que reconeix que s’haurien de vigilar més els comentaris, sobretot en els casos en què es veu clarament que l’usuari no ha ni menjat al local.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a