Sis de la tarda, la majoria de les activitats del Mobile han finalitzat i alguns estands comencen a tancar. Els congressistes donen per acabada la jornada i marxen de la fira. Resultat, cues de més de mitja hora per agafar un taxi.
Alguns congressistes que ja havien vingut en edicions anteriors han lamentat que la gestió de la mobilitat era més àgil, però s’ha de tenir en compte que en aquesta edició s’han recuperat xifres d’assistència prepandèmia. Les dificultats per trobar un taxi ja s’han donat al matí, per això molts dels congressistes han apostat pel transport públic.
Transport públic per al Mobile World Congress
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) ha incrementat la freqüència de trens de l’L8 en 30 circulacions diàries durant el MWC. També ha doblat la capacitat dels combois, passarà dels tres als sis cotxes, de manera que es podran transportar fins a 8.000 persones cada hora.
El metro és una de les millors opcions per arribar i marxar del MWC:
- L9 Sud: parades de Fira i Europa-Fira (accés sud).
- L10 Sud: parada de Foc (accés nord).
- L1: la parada de la Torrassa connecta amb l’L9 Sud.
- L3: la parada de Zona Universitària connecta amb l’L9 Sud.
- L5: la parada de Collblanc connecta amb l’L9 Sud.
Una altra via d’arribada i sortida del recinte firal de l’Hospitalet és la línia regular de bus H12, a través de la parada de la plaça d’Europa. Addicionalment, l’organització del MWC ha contractat a TMB un servei especial d’autobusos llançadora directes que connectaran la plaça d’Espanya amb els recintes firals de la Gran Via de 8 a 20 h, amb un interval de pas de cinc-set minuts, aproximadament.