Els promotors de BCN World han arribat a un acord amb la Federació Internacional d’Automobilisme per ser un dels patrocinadors de la Fórmula E, una nova cursa en què competeixen vehicles elèctrics. En un comunicat, Barcelona World assegura que és una oportunitat per posicionar la marca en ciutats tan importants com Pequín, Berlín, Miami o Londres.

Ara bé, l’Ajuntament de Barcelona va aprovar per unanimitat una declaració institucional en què es demanava que el macrocomplex de joc no utilitzés la marca Barcelona. En el plenari del mes de maig passat, la tinenta d’alcalde d’Economia, Sònia Recasens, va reconèixer que no s’havia negociat la cessió del nom amb l’empresa.

El nom del projecte promogut per l’empresa Veremonte ha aixecat polèmica des de l’inici. L’oposició municipal va demanar explicacions a l’alcalde, Xavier Trias, per l’ús del topònim. El consistori va registrar la marca Barcelona el juliol de 2012 i va establir que en podrien fer ús empreses que desenvolupin una activitat econòmica a la ciutat o l’àrea metropolitana o produeixin productes barcelonins.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a