Un cop ha acabat el pregó de la Mercè, el seguici popular de la ciutat ha sortit a la plaça de Sant Jaume per al tradicional Toc d’inici. La Víbria, els Capgrossos Macers i l’Elisenda i en Mustafà, els Gegants del Pi, per exemple, han ballat al so de la música que han interpretat els Ministrils del Camí Ral.
Ho vols veure abans que ningú?
cultura
La façana de l’Ajuntament es converteix en l’escenari d’una revolució de colors
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist
