El preu dels llibres és el reclam d'aquesta llibreria que encara no té dos mesos de vida. Molts dels qui entren a mirar surten carregats amb diverseos exemplars. LAURA GARRIGA, llibreria Re-read "Ha anat el boca-orella, la gent ha anat sobretot pel barri, ha corregut molt la veu, i bé, amb molt entusiame per part de tots." Els llibres que tenen a aquí, però, provenen de particulars que els els venen. LAURA GARRIGA, llibreria Re-read "Nosaltres els llibres els comprem barats, amb la qual cosa la idea és aquesta. Que la gent porti els llibres aquí, i d'aquesta manera podem fer preus també assequibles." Obrint aquest negoci d'èxit, els propietaris esperen poder salvar l'altra llibreria que fa anys que regenten i que ara està tocada per la davallada de vendes. Els qui també venen llibres i esquiven la crisi són els 50 socis d'aquest negoci. Va començar sent una petita llibreria al local del costat, però va decidir traslladar-se i canviar-ne el concepte. Des d'aleshores, les novetats literàries es poden acompanyar d'un bon mos. MONTSE SERRANO, llibreria +Bernat "Te das cuenta que las librerías, como cualquier otro negocio te tienes que reinventar. Hay un matrimonio que va muy bien que es café con libro. Un te con un libro, un pastel con un libro. Y al final tienes la excusa que lo que quieres es vender libros, entonces tienes que hacer algo para que te entre mucha gente en la librería y que te compren el libro." Per això organitzen tot tipus d'activitats culturals, des d'esmorzars en diferents idiomes, fins a concerts o jornades dedicades a algun país en concret. Així donen a conèixer les novetats editorials sobre cada tema. I és que al final, la principal font d'ingressos són els llibres.

Llibreries ‘low cost’ a preu fix i llibreries cafeteries regentades per 50 socis. Dues noves fórmules que funcionen en temps de vaques magres per al sector.