"El Feed Dog enfila la segona edició. Segueix sent un festival petit, un projecte de futur, amb una desena de pel·lícules i mitja dotzena d'activitats paral·leles." Petit però amb un públic potencial...públic que, val a dir-ho, dona molt color a una festa d'inauguració BERNART DE MANILA, dissenyador i patronista "Feed Dog, tengo muchísimas ganas de ir. Me parece maravilloso porque tenemos la oportunidad, todos los de Barcelona, de ver un montón de películas que normalmente no están al 'abasto' de nadie." A l'abast de tothom vol estar el protagonista del primer passi del certamen. El documental 'Jeremy Scott', the people's designer, ens apropa a la filosofia del director creatiu de la firma Moschino. Scott diu que no fa només moda, sinó cultura pop. El festival ens parla també de marques com Borsalino o Tiffany's i els seus embolcalls color blau ou de pit-roig. ANASTASIA SENCHUKOVA, blogger i model "Una marca que ha salido del montón por algo...y me gustaría saber qué magia tiene. Que es lo que ha gustado a la gente de ella." Més enllà de marques enlluernadores hi ha vida. Un dels documentals ens endinsa en els tallers artesans d'alta costura del país veí, com Lognon, La Forme o Lesage, on tot es segueix fent com abans. També hi ha una perspectiva més social i incòmode de tot plegat. 'The true cost' explica, amb imatges impactants, quin és el preu, en termes socials, de bona part de la roba que comprem.