Cares pintades a dojo a l'entrada del Palau Sant Jordi. Seguidors de la banda més kitsch que segurament ha donat la història del rock emulant El Noi Estrella, Paul Stanley, o el Dimoni, Gene Simmons, els dos membres clau de Kiss. Una marca, una ícona i un negoci, hi havia fins i tot una furgoneta promocional de la sèrie televisiva que protagonitzarà Simmons, el cantant i baixista: una ficció sobre la seva vida quotidiana i familiar a l'estil del que va interpretar en el seu moment Ozzy Osbourne, líder de Black Sabath. I és que cap altre grup ha reconegut tant obertament que això del rock'n'roll no deixa de ser un gran circ. Els més de 13.000 seguidors que compraven l'entrada pel Sant Jordi compraven més coses que música: focs artificials, pantalles, plataformes mecàniques i Simmons, el Dimoni, escupint sang i foc per la boca . La gira de Kiss té un cost d'1.000.000 de dòlars per setmana. El públic tampoc es pot queixar de l'entrega del grup: dues hores i mitja d'orgia "heavy metal" i un ampli recorregut pel temari de l'època de glòria, els anys 70, amb temes com 'Cold gin'. El zènit del show arriba quan Stanley es penja d'una tirolina i es desplaça fins un petit escenari giratori situat al bell mig de la pista.La traca final, el bis amb el seu tema més famós: 'I was made for loving you'.