La teatralitat ha estat més o menys present en els muntatges de Cesc Gelabert, però a 'Escrit en l'aire' hi dóna a la paraula un protagonisme insospitat. Es podria dir que el ballarí dansa els mots. CESC GELABERT, ballarí i coreògraf "Jo sempre he dit que quan balles, la potència depèn del que tens a dins: de les emocions i de les paraules que tens a dins que estan velades pel cos. Sempre he volgut que el públic pogués escoltar algunes d'aquestes paraules." El director escènic de la peça, Moisès Maicas, va propiciar la trobada entre Gelabert i el suís Valère Novarina. Un autor i teòric teatral preocupat, com el ballarí, per la relació entre paraula i moviment. Gelabert encarna una seixantena de personatges inconnexos, alguns d'aparició fugaç, a partir de frases, sovint filosòfiques, escrites pel suís. CESC GELABERT, ballarí i coreògraf "És un text que té una profunditat, que té una certa espiritualitat també... té molt a veure amb el mateix acte del teatre." L'escultor Toni Giró ha creat els objectes amb els quals interacciona el ballarí. Borja Ramos ha compost la banda sonora i, com és habitual,Lydia Azzopardi signa el disseny del vestuari.

La companyia Gelabert-Azzopardi estrena al Grec ‘Escrit en l’aire’. Un solo de Cesc Gelabert que neix de la trobada entre el ballarí i l’escriptor i director d’escena suís Valère Novarina. Fa tres funcions al Teatre Lliure de Montjuïc.