El 2009 un gairebé desconegut grup de folk pop suec va cedir el tema 'Summercat' per a la campanya publicitària estiuenca d'Estrella Damm. Ells mateixos apareixien a l'anunci, enregistrat a Formentera. Han passat sis anys d'aquell gir iniesperat en la seva trajectòria MARIA THENOR i LARS LIDQUIST, membres de Billie the Vision "Tenir l'oportunitat d'arribar realment a un gran públic...I tocar davant de 25.000 persones al BAM. Va ser el nostre cim, crec." Els suecs són el contrari de l'"star system". S'autoediten, autoritzen les descàrregues gratuïtes de les seves cançons i no tenen mànager i viatgen sense tècnics. Una de les escasses accions promocionals per venir a Barcelona va ser tocar al carrer, al matí, prop de la plaça de Catalunya. Així van començar a Malmo, la seva ciutat. MARIA THENOR i LARS LIDQUIST, membres de Billy the Vision "Ha sigut divertit. Però potser la gent s'ha pensat que érem una banda de versions dolenta." Potser han pecat d'ingenus, perquè ha plogut molt des de 2009. Ahir van aplegar tan sols una quarentena de persones que, això sí, van felicitar els 10 anys de la banda. Tot i que els assistents coneixien les cançons, és sobretot amb 'Summercat' que es van animar... Com ahir, els catalans Pribiz, guanyadors del concurs organitzat enguany pel festival Pròxims, són els teloners de Billy the Vision.

Billie the Vision s’autoediten els discos, autoritzen les descàrregues gratuïtes de les seves cançons, no tenen mànager i viatgen sense tècnics. Una de les poques accions promocionals de venir a Barcelona va ser tocar al carrer, divendres al matí, prop de la plaça de Catalunya. A la nit van actuar al City Hall davant d’una quarantena de persones. Aquest dissabte hi tornen.