En un comunicat, Twitter justifica la transformació inesperada de les estrelles dels favorits explicant que en algunes ocasions era una opció confusa, especialment per als nous usuaris. Afegeixen que el cor pot simbolitzar més emocions, és més expressiu i s’entén arreu del món. Ho han resumit amb aquesta piulada:
You can say a lot with a heart. Introducing a new way to show how you feel on Twitter: https://t.co/WKBEmORXNW pic.twitter.com/G4ZGe0rDTP
— Twitter (@twitter) November 3, 2015
El canvi ha agafat els tuitaires per sorpresa i no tots hi han estat conformes. Alguns critiquen que la xarxa social prengui un tret identitari de Facebook i, alhora, perdi un xic de la seva personalitat.
Cors?? Una mica massa cursi, trobo. Que tornin els favs estelats! Likes és de Facebook. Qui perd els origens, perd la identitat, sr Twitter.
— Marc Puigmartí (@mpubo1983) November 3, 2015
EP! És veritat! Ara els Favs porten un ridícul cor en plan “hosti, tiu, com m’agrada això que dius” amb babes incloses.
— Jordi Pueyo (@jordipueyo) November 3, 2015
Molt bé això dels cors, trobo que a twitter faltava amort.
— Sergio (@s_pacho) November 3, 2015