La ruta té una durada de sis dies, durant els quals els instagramers convidats visitaran Barcelona, les Terres de l’Ebre i la Costa Daurada. A la ciutat de Barcelona hi han de passar dos dies, que els duen per indrets com el Parc Güell, la Casa Batlló o el Mercat de la Boqueria i el barri Gòtic, i també han de passar pel festival Sónar. Fora de la capital visiten, per exemple, les muscleres de Sant Carles de la Ràpita, el pantà de Siurana o el Monestir de Poblet.

Entre els convidats hi ha, per exemple, Thomas Kakareko, que ha aconseguit 7.063 “likes” amb aquesta panoràmica de Barcelona. Una altra de les fotografies fetes, la que encapçala aquesta informació, és una imatge aèria del passeig de Gràcia que n’ha acumulat 6.311 en només 24 hores.

L’objectiu del viatge, que organitza l’Agència Catalana de Turisme, és que els 10 convidats pengin fotografies a les xarxes socials, unes imatges que arribaran a milers de seguidors i que serviran per promoure el turisme a Catalunya. Instagram és una aplicació gratuïta per a mòbils que permet als usuaris compartir fotos a les xarxes socials i aplicar-hi diversos filtres.

El II Instagram Trip de Catalunya es pot seguir en diverses xarxes socials a través de l’etiqueta #catalunyaexperience. En concret, es pot trobar al mateix Instagram, a Twitter i al Facebook.