Malgrat que només té tres anys de vida, l’aplicació barcelonina de compravenda de productes de segona mà Wallapop ja té 32 milions d’usuaris. Gemma Escribano, directora de Màrqueting de la companyia, ha explicat a BTV que “no hi ha articles en mal estat i s’hi pot trobar de tot”, sobretot 30.000 vestits de núvia, molta tecnologia i “productes amb història”.

Segons Escribano, allò que més creix darrerament és la compravenda de pisos. Afirma que aquest augment es deu que Wallapop és gratuït mentre que altres plataformes són de pagament. També al fet que l’app barcelonina permet veure els productes de forma georeferenciada i això, diu, facilita les transaccions d’habitatges entre particulars.

En referència als productes més venuts, Escribano afirma que majoritàriament són de caire tecnològic, com llibres i tauletes electròniques. Tot i això, també ha admès que hi ha diferents tipologies de compradors en funció del seu origen: “Aquí sóm més d’Apple i a Madrid, de Samsung. A Barcelona es compren més vambes i allà, sabates de taló”.

Wallapop té un centenar de treballadors, amb una mitjana d’edat de 28 anys, la majoria, barcelonins.