
Arriba la 40a edició de la Fira Internacional del Disc: de l’1 al 3 de maig. A l’Estació del Nord s’hi donaran cita fins a 170 expositors de diversos països com el Regne Unit, els Estats Units, Alemanya, França i els Països Baixos, i estands de discos de segells catalans. També trobareu llibres, pòsters, CD, cassets i molt més! Aquí, tota la informació pràctica.
On?
A l’Estació del Nord (carrer de Nàpols, 42)
Quan?
De l’1 al 3 de maig
- Divendres 1 de maig: 15 h a 20.30 h
- Dissabte 2 de maig: 10 h a 20.30 h
- Diumenge 3 de maig: 10 h a 19 h
Preus
- Entrada general un dia: 6 €
- Entrada carnet jove: 5 €
- Abonament tres dies: 12 € (carnet jove 10 €)
- Els menors de 12 anys entren de franc i els gossos poden entrar lligats

