La Cristina Correro va estudiar Filologia Catalana i és doctora en educació, amb menció internacional. És llicenciada en Finances i Dret Internacional. També va cursar el Màster de Professorat de Secundària i el Màster Oficial d’Iniciació a la Recerca en Didàctica de la Llengua i la Literatura. Per tant, és experta en tots aquests àmbits i, sobretot, en literatura infantil. De fet, combina la docència al Grau d’Educació Infantil de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb la docència al Màster de Biblioteques Escolars i la coordinació del Màster Erasmus Mundus Children’s Literature, Culture and Media. Cal afegir que és professora a la Universitat de Nantes, a França. I per si tot aquestes coses fossin poques, també té temps d’investigar, col·laborar al consell de redacció del ‘Faristol’, ocupar un dels pisos de l’escala de ‘Llibres al replà’ o de passar pels grups de treball de l’Associació de Mestres Rosa Sensat.

Parlem amb ella de la formació literària a l’etapa d’educació infantil: quin itinerari hem de seguir? Per què és tan important començar per aquí (o fins i tot abans)?

Escolta el pòdcast aquí: