El districte d'Horta Guinardó compta amb una nova Oficina d'Atenció Ciutadana. Amb 535 metres quadrats és una de les més grans de la ciutat. L'oficina, ubicada als jardins del Príncep de Girona, al barri del Baix Guinardó, forma part del nou Pla d'Atenció a la ciutadania. Al nou servei hi treballen 13 informadors distribuïts entre la recepció, el taulell i una zona d'especial atenció i campanyes. El filtre ha de ser clau per reduir les cues. IOLANDA GONZÁLEZ, cap de l'Oficina d'Atenció Ciutadana "Tenim quatre persones que deriven pels tràmits específics a les taules o tot el que sigui duplicats de rebuts, el registre es farà directament, sense fer cues." De moment però, els usuaris asseguren que el temps d'espera per a ser atesos és molt semblat al de l'antic espai de l'Oficina d'Atenció Ciutadana a la seu del Districte i consideren que la nova ubicació és poc cèntrica. Tot i això, es mostren satisfets amb les noves instal·lacions: PAQUITA, usuària "Es muy bonito esto veo que es muy grande. Y si la gente es la misma que estaba allá arriba pues bien. Ahora la espera que llevamos aquí ya te digo...tres cuartos de hora llevamos..." ADELA, usuària "Continua sent una mica llarga lespera però latenció al client és bona i les instal·lacions estan bé." JOSEP, usuari "El problema és per on visc jo que està una miqueta lluny i tinc un desplaçament llarg al no poder aparcar sem complica una mica la vida però a part daixò molt bé." La nova oficina compta amb dos caixers d'autoservei que també han d'ajudar a reduir les cues. A banda de donar informació de serveis també permeten efectuar gestions:. BLANCA, informadora "Es poden fer tràmits com el padró, es pot treure el certificat de convivència i el de residència, el certificat dempadronament, lIBI i limpost de circulació." Des de la nova Oficina d'Atenció Ciutadana d'Horta-Guinardó esperen atendre un total de 2.500 gestions setmanals.