. En concret, el Servei d’Urgències va passar de 1.700 metres quadrats a 4.000. Pels treballadors, però, la mesura hauria d’haver anat acompanyada d’un increment del personal per poder atendre amb qualitat els pacients. Amb tot, la situació ha empitjorat durant l’estiu perquè en aquest període es tanquen 60 llits.
Per això els treballadors han enviat un escrit a la direcció del centre hospitalari per mostrar el seu malestar. A banda de detallar les deficiències de material, destaquen la necessitat de contractar més treballadors.
Hem hagut de fer aquest escrit a Direcció d’ @hospitaldelmar per denunciar la greu situació que patim. Resposta: “No hi ha diners, aguantin” pic.twitter.com/5RpgNudykE
— UrgènciesDelMar (@UrgenPSMar) 10 d’agost de 2017
La direcció del centre hospitalari assegura que està revisant els procediments
La direcció ha respost els treballadors i els ha dit que l’ampliació ha estat dissenyada per oferir millor espai i material. De fet, han admès desajustos dos mesos després que aquest nou edifici entrés en funcionament. A més, afirmen que ja estan revisant els circuits, procediments i recursos per optimitzar el servei d’urgències, com incorporar nou material on la dotació és insuficient.
Tot i això, asseguren que quan hi ha augments puntuals d’activitat s’està reforçant el personal al Servei d’Urgències i que es continuarà fent quan s’observi. Amb tot, han confirmat que la nova unitat comporta canvis d’organització i que té “un impacte” en la logística que comporta canvis en la manera de fer les coses.