JORDI MARTÍ, PSC "El nivell d'improvisació és tan alt que ens obliga a donar aquest toc d'atenció al govern per dir que això s'ha d'aturar. I s'ha d'aturar d'una manera radical i hem de partir de tot allò que ja hi ha fet i no partint de zero i despreciant tota la gent que fa anys, arquitectes, enginyers, tècnics de Mobilitat que fa anys que es dediquen a treballar i elaborar els projectes que s'han anat fent sobre Glòries".

El que fet que calgui alliberar el subsòl de la circulació de trens que ara van a l’Estació de França és per al PSC una excusa per no acabar de fer el projecte. A més, es queixen que no s’han aprofitat els estudis de mobilitat existents i que no s’ha dialogat ni amb experts ni amb els grups polítics. Per això també demanen que es constitueixi una comissió entre veïns i representants municipals.

Martí creu que el projecte “modifica substancialment el  planejament urbanístic aprovat”, comporta redefinir l’ordenació de  les Glòries i el seu entorn i canvia la solució viària en la  superfície de la plaça sense cap estudi que expliqui la mobilitat per  al transport públic a la zona.

Trias va exposar dimarts les seves noves propostes per a la plaça,  que impliquen crear un gran parc sense cotxes i interrompre el  recorregut de les avingudes Diagonal i Meridiana, mentre que la Gran Via passaria per sota amb un túnel més curt del que es preveia  inicialment.