La creació del primer carril bici que travessa el districte de Sarrià - Sant Gervasi de dalt a baix ha provocat la polèmica al carrer d'Àngel Guimerà. Aquí l'espai que ara ocupa el carril bici abans l'ocupaven una trentena de places d'aparcament i això no ha agradat als veïns. MARI CARMEN SALABERRIA, veïna "Nos hemos quedado sin aparcamiento de zona verde porque queda poquísima y no pasa ni una bicileta. Además las bicicletas siguen pasando por General Mitre. O sea, las pocas que hay, bajan por la acera". MIGUEL ÁNGEL REDONDO, veí "Un carrer de 30 per hora ja tenen prioritat les bicicletes, no fa falta que hi hagi un carril bici". Els veïns no són els únics que se senten perjudicats, també els treballadors de les oficines pròximes tenen més problemes per aparcar. CARLES GRAELLS, veí "Sempre ha estat bastant difícil d'aparcar, hi ha molt cotxes. Hi ha bastants oficines. Hi ha bastant gent que ve de fora de Barcelona i han de venir en transport propi perquè és que si no són hores". ÀXEL TORELLÓ, veí "Abans sempre es podia aparcar encara que fos zona verda. Hi ha una empresa amb 30 treballadors que en aquest moment doncs no tenen on aparcar i, a més, el problema és que l'Ajuntament tampoc no ha donat solucions". Però no tothom hi està en contra. Per aquest carril bici, hi comencen a passar ciclistes que evidentment estan contents de trobar un carril més. PILAR SALA, ciclista "Jo estic totalment d'acord amb que hi ha d'haver llocs. I el fet, és clar, de restringir en algun lloc els cotxes ja ho entenc que a tots ens costa". L'Ajuntament per la seva part, explica que el carril bici havia de passar per aquest carrer per tal de millorar la seguretat tant de ciclistes com de vianants i conductors. I sobre l'aparcament, assegura que s'hi estan buscant alternatives. SARA JAURRIETA, regidora de Sarrià - Sant Gervasi "Si ho haguéssim fet a la vorera a Àngel Guimerà hagués tingut més conflicte. Jo a les persones que han perdut trenta places d'aparcament per un carrer que s'adapta als nous usos de la ciutat que és cedir espai per a la bicicleta els puc dir que estem treballant per fer més parcament". A més, segons el consistori l'impacte del carril bici amb l'aparcament ha estat mínim ja que la major part transcorre per zones 30, carrers de plataforma única i voreres amples.