motosharing Seat Mó

(ACN/redacció) Seat Mó, el servei de motos multiusuaris de Seat, deixarà de funcionar a partir del pròxim 1 de març. La companyia justifica la decisió pels “costos operatius elevats” i la “manca de rendibilitat” del servei, que a Barcelona té una flota de 632 vehicles elèctrics. De fet, la capital catalana és l’única ciutat que per ara ofereix el “motosharing” de Seat, després que es retirés també a l’Hospitalet de Llobregat, on hi havia un centenar de motos. Els clients poden fer servir els viatges fins al 29 de febrer i, en cas que no ho facin, passat aquest període se’ls retornarà l’import equivalent en un màxim de 30 dies. Les més de 600 llicències de motos compartides quedaran lliures.

En servei des del 2020

El servei de Seat Mó va posar-se en servei l’agost del 2020, amb un model de subscripció doble. D’una banda, es permetia l’opció de tenir accés a una moto per setmanes o mesos, amb una tarifa que inclou l’assegurança del vehicle, el manteniment, un casc i un canvi de bateria setmanal. El servei també permetia un ús multiusuari, a través d’una aplicació mòbil que permetia localitzar les seves motos elèctriques i desbloquejar-les.