A la pregunta, per on haurien de circular les motos? De l’estudi de percepció de mobilitat a Barcelona del RACC, el 60 % dels enquestats s’han mostrat a favor de la idea que puguin circular pel carril bus. Els usuaris de motos són els que més suport donen a la idea, el 76 % dels motoristes hi estan a favor. Amb aquestes xifres a la mà, el Reial Automòbil Club de Catalunya es mostra favorable a realitzar un informe per avaluar-ne la possibilitat. Josep Mateu, director del RACC, assegura que “val la pena provar-ho” i fer-ne una prova pilot

Actualment el carril bus està present en el 18 % dels quilòmetres de vies de Barcelona, el doble que el 2006.

El 2022 es va rebutjar fer-ne una prova pilot al carrer d’Aragó

Al febrer del 2022, el PP i Valents van presentar una proposta a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat per fer una prova pilot de circulació de motos pel carril bus del carrer d’Aragó. La iniciativa es va desestimar amb els vots en contra de Barcelona en Comú, el PSC i ERC.

I no era la primera vegada que es descartava la idea. El 2011 el govern de Xavier Trias la va rebutjar després d’estudiar els informes d’una comissió creada per estudiar les condicions en què es podria fer.