Spotify i el Barça estan a punt de segellar un acord històric. Segons informa RAC1, el nou patrocinador del Barça ho serà de la samarreta del primer equip, de l’equip femení, posarà el cognom a l’estadi del Camp Nou i tindrà un espai a la samarreta d’entrenaments.

280 milions d’euros per tres anys

Les xifres de l’acord indiquen que la plataforma digital pagarà 280 milions d’euros per les tres pròximes temporades, és a dir, uns 93 cada any. Rakuten, actual patrocinador del primer equip, paga al voltant de 55 milions, però en el negoci amb Spotify cal remarcar que s’hi afegeix el que en l’àmbit comercial es coneix com els “title rights“.

El Camp Nou tindrà cognom

Els “title rights” impliquen associar el nom de l’empresa patrocinadora al de l’estadi, de manera que a partir de la temporada 2022-2023 l’estadi del FC Barcelona es dirà oficialment Camp Nou Spotify.

Daniel Ek al Camp Nou

Daniel Ek, director general de l’empresa sueca, va ser aquest diumenge al Camp Nou veient el Barça – Atlètic de Madrid. El vicepresident del Barça Juli Guiu va convidar els màxims representants de Spotify a la llotja de l’estadi.