Camp Nou Spotify

El FC Barcelona està buscant un patrocinador principal de la samarreta per a la temporada que ve. I a hores d’ara una de les empreses que més sona com a possible espònsor és Spotify, l’empresa sueca de música en línia, tal com va avançar fa uns dies ‘Mundo Deportivo’. L’acord, però, podria anar més enllà, ja que Spotify també estaria interessat a ser el cognom del Camp Nou, el que es coneix com els “title rights”. Ho va confirmar el programa ‘Tot Costa’, de Catalunya Ràdio. Si finalment les negociacions arriben a bon port l’estadi passaria a dir-se Camp Nou Spotify.

Els conceptes de l’acord entre el Barça i Spotify

L’empresa sueca de reproducció de música en xarxa més utilitzada del món està interessada a aconseguir aquest lligam amb el Barça. Segons la informació de Catalunya Ràdio, l’acord no serà de llarga durada, tal com hauria preferit el Barça, que buscava un patrocinador per als “title rights” d’entre 15 i 30 anys. Spotify, però, està interessat en un acord de curt termini. El club blaugrana sembla que està disposat a acceptar-ho mentre les condicions siguin de l’agrat de les dues parts.

Ara mateix aquesta negociació oberta inclouria el frontal de la samarreta del primer equip -Rakuten acabava contracte al final d’aquesta temporada i no continuarà-, l’esquena de la samarreta d’entenament i els “title rights”. L’acord encara no està tancat, però s’hi està treballant intensament. L’acord reportaria al Barça uns ingressos de 60-65 milions d’euros.