El president del Barça, Joan Laporta, ha presentat Barça One, la nova plataforma gratuïtat d’estríming oficial del club en què l’entitat recopila la millor selecció de continguts de temàtica blaugrana. Amb la nova proposta audiovisual, el Barça pretén seguir l’actualitat de tots els equips i molt material exclusiu i d’arxiu de l’entitat. La plataforma tindrà tres tipus d’usuaris i els socis i sòcies blaugrana podran accedir a la versió prèmium.
Joan Laporta: “Barça One és més que una plataforma”
La presentació de la nova plataforma Barça One, que s’ha dut a terme a l’auditori Torres Glòries, ha comptat amb la presència del president del club blaugrana, Joan Laporta; del director de Barça One, Toni Cruz, la plantilla al complert del primer equip del Barça, a més de figures destacades de totes les seccions com Marta Torrejón o Sergio Lozano.
Durant l’acte, Laporta ha manifestat la il·lusió que tant ell, com tots els estaments del club, senten pel llançament d’aquesta nova plataforma. Barça One, segons el president, és “més que una plataforma”. I és que, el club culer s’estableix com a pioner entre els clubs esportius a l’hora de crear una plataforma digital, gratuïta i d’accés global. Característiques que marquen la diferència en relació amb Barça TV, l’anterior canal oficial del club que només es podia consumir a través de la TDT.
Tot el Barça en un sol espai: Barça One
La nova plataforma, que agafa el relleu de la desapareguda Barça TV, recopila una àmplia selecció de continguts amb temàtica blaugrana. Els subscriptors a la nova proposta poden seguir l’actualitat de tots els equips del club, partits en diferit, rodes de premsa en directe, sessions d’entrenament i partits de futbol formatiu. A més, Barça One ofereix entrevistes exclusives, un informatiu diari amb l’actualitat blaugrana, documentals, sèries originals i un arxiu amb els millors moments de la història del FC Barcelona. Les obres del futur Spotify Camp Nou es poden seguir també des d’aquesta plataforma pensada per informar i entretenir l’afició culer. L’última de les novetats a la plataforma és el documental de Ronald Araujo, que es va presentar fa pocs dies.
La plataforma es pot veure en català, castellà i anglès i disposa de tres nivells d’usuari. Un de gratuït amb publicitat, l’opció més accessible. Un altre de gratuït, sota registre previ, que permet personalitzar el canal, confeccionar llistes de reproducció pròpies, rebre recomanacions, visualitzar continguts exclusius i rebre informació de la programació, entre altres funcionalitats. I, per últim, una subscripció prèmium per 1,99 euros al mes, sense anuncis i amb la possibilitat de descarregar continguts per visualitzar-los on i quan es vulgui. Aquesta darrera opció és gratuïtat per als socis i sòcies del club.