El Barça ha aconseguit un nou i important patrocinador per a l’equip femení. GLS ha signat un contracte per a les tres pròximes temporades. Amb aquest compromís el FC Barcelona aconsegueix uns ingressos extra i l’empresa de paqueteria s’implica en el llançament del futbol femení a tots nivells.

Un impuls imprescindible

GLS serà el patrocinador logístic oficial del Barça femení fins al 30 de juny del 2025. El club i l’empresa líder del seu sector van tancar l’acord a la Llotja de l’Estadi Johan Cruyff, la casa de l’equip blaugrana. El president, Joan Laporta, i Xavier Puig, directiu responsable del futbol femení en representació del FC Barcelona; i Luis Doncel, mànager general de GLS Iberia, i Roberto Martínez, director financer, per part de GLS, van executar l’aliança.

Signatures com aquesta són clau perquè es desenvolupin els equips femenins i en això el Barça va molt al davant respecte als seus competidors a la Lliga espanyola. Només cal recordar que quan el club va decidir que Spotify fos el patrocinador principal a les samarretes, la del femení també estava inclosa en l’acord.

Els triomfs de les culers són vitals

La temporada passada el Barça va guanyar la Lliga, la Supercopa d’Espanya i la Copa de la Reina, i va ser finalista de la Champions League. L’equip va protagonitzar dos moments històrics el curs passat: en el partit de quarts de final de la UEFA Women Champions League davant el Reial Madrid i en el partit de semifinals contra el Wolfsburg, quan al Camp Nou es van batre dos rècords d’assistència consecutius en un partit de futbol femení, en congregar 91.553 i 91.648 persones, respectivament. A més a més té a les seves files Alexia Putellas, Pilota d’Or de la temporada 20-21 i millor jugadora de la UEFA els anys 2021 i 2022.