triatlo barcelona

El Triatló de Barcelona 2023 ja és un nou èxit d’audiència a betevé. Més de 70.000 espectadors van seguir el programa especial de més de sis hores que el mitjà públic de Barcelona va emetre per seguir la mítica prova. Més de 50.000 espectadors van seguir la prova a través de la TDT amb betevé, segons dades de Kantar, i la resta van fer-ho al web, xarxes socials de ‘btv esports’ i el YouTube.

Un augment de l’audiència a la TDT del 62 % respecte a l’any passat

Aquesta xifra suposa un augment considerable respecta a l’audiència de l’edició del Triatló de Barcelona 2022. Concretament, el Triatló de Barcelona 2023 ha assolit un 62 % més d’audiència a la TDT que el de l’any passat, que va ser de 31.500 espectadors, segons dades de Kantar.

A més, els espectadors que van gaudir de la prova a través de betevé van passar una mitjana de més de 23 minuts enganxats a la competició, segons la plataforma de medició d’audiències de Konodrac.

betevé consolida l’aposta pels grans esdeveniments esportius

Aquest èxit d’audiència reforça l’aposta de betevé pels grans esdeveniments esportius a la ciutat de Barcelona. Des del 2022, betevé ha emès en directe i íntegrament, és a dir, d’inici a fi, algunes de les proves més mítiques de la ciutat. En aquests dos anys, la televisió pública ha emès les dues edicions de la Mitja Marató de Barcelona, les dues edicions del Triatló de Barcelona, la Marató de Barcelona 2022 i la Cursa de la Mercè 2022.

Cap de setmana de rècord a betevé

A més a més, aquest darrer cap de setmana del 7 i 8 d’octubre del 2023 també ha suposat un nou rècord en hores d’emissió en directe de competicions esportives. En total, betevé ha emès 14 hores de programació esportiva en directe, gràcies als acords de col·laboració amb La Xarxa.