En el primer any a la T1, Spanair ha doblat les seves connexions al Prat, passant de 20 a 38 rutes. Amb aquestes xifres, la companyia fa gal·la de ser la responsable d'apropar l'aeroport de Barcelona a un hub de connexions intercontinentals. Durant aquests dotze mesos, Spanair ha transportat 7,1 milions de passatgers, més de la meitat dels quals han sortit de Barcelona. Per seguir creixent, des d'avui la companyia ofereix una nova política de preus que permet al client fer-se un bitllet a mida amb preus més competitius. FERRAN SORIANO, president de Spanair "Després del servei bo que donem, cadascú pot escollir si vol més servei o més. Estem convençuts que això respon al que el mercat ens demana avui". Un mercat en el qual, a partir de setembre, hauran de fer lloc a les rutes que Ryanair farà des de Barcelona. Spanair està disposada a competir-hi sense problemes, perquè, diuen, seguiran invertint en un servei amb més qualitat. MIKE SZUCS, conseller delegat de Spanair "Ells són una companyia de baix cost, nosaltres oferim qualitat amb cost raonable". Del primer any a la T1, Spanair en destaca només un punt feble: les cues als controls de seguretat. Per solucionar-ho, la companyia provarà en les properes setmanes una línia de prioritat d'accés per als seus passatgers. El resultat de les proves determinarà la data del llançament comercial.