La plaça de Virrei Amat ha acollit la presentació del nou eix comercial Fabra Virrei, resultat de la fusió de Fabra Centre i Entorn Virrei. La nova marca FAVI simbolitza aquesta unió i vol impulsar el comerç de proximitat al barri, alhora que vol fer front a la competència de les grans superfícies. La notícia de la fusió ja la va avançar betevé el mes d’octubre passat.
El nou eix aglutina dos espais comercials a tocar
El regidor de Nou Barris, Xavier Marcé, ha destacat que la fusió dels dos eixos comercials és un èxit de l’associacionisme. “Que l’Eix Fabra s’ajunti amb Virrei, a part d’un continu urbà que és evident, ens ajuda a donar fortalesa i més continuïtat a aquest eix comercial, que és potent i molt important per al barri”.
Jordi Navarro, de l’antic Eix Fabra Centre i ara president de l’Eix Fabra Virrei, explica que ja havien treballat conjuntament en algunes campanyes comercials i que la fusió era qüestió de temps perquè un eix és a tocar de l’altre. Carme Massons, ara vicepresidenta de la nova entitat, remarca la importància d’unificar esforços i recursos perquè, al final, comparteixen els valors i els objectius.
El logotip i la imatge, disseny d’estudiants
Per a la regidora de Comerç, Raquel Gil, la renovació dels eixos comercials “sempre és una bona notícia” perquè per a l’Ajuntament l’aposta pel comerç de proximitat “és per la vida als barris perquè són vertebradors”.
L’aposta pel comerç de proximitat és una aposta per la vida als barris perquè són vertebradors”
Han aprofitat molt bé la campanya Dissenyem Comerç per refer el nom i el logotip, que han descobert al públic en una festa a la plaça de Virrei Amat, un espai neuràlgic del barri, des d’on han fet el llançament del nou eix. La gresca, amb activitats i parades de venda i de restauració, durarà fins a les 21 h.