(Agències/redacció) L’obertura de la “pop-up” o botiga efímera de la marca Shein a Barcelona ha despertat moltes expectatives. Hores abans d’obrir les portes centenars de persones han arribat al Portal de l’Àngel amb la intenció de comprar la roba i complements a baix cost del gegant tèxtil asiàtic. Un cop a dins, però, els clients només tenien l’opció d’emprovar-se les peces perquè les comandes s’han de fer per internet. Un fet que ha decebut bona part de les persones que han fet cua durant hores.

Decebuts per no poder comprar dins la botiga

Aquesta botiga efímera ha atret molta gent jove que ha decidit fer cua durant gairebé cinc hores per ser dels primers a entrar-hi i rebre alguns obsequis. Molts venien amb la idea de poder comprar a la botiga, però l’establiment només els ofereix la possibilitat d’emprovar-se les peces de roba. “Fa dues hores que estic esperant per poder entrar-hi i ara els que surten diuen que la comanda s’ha de fer per internet amb un Qr, si ho arribo a saber abans no vinc“, comentava una de les persones a la cua.

D’altres han aprofitat per “tafanejar” i emprovar-se la roba. “Quan ho encarregues per internet, a vegades, costa encertar la talla que necessites. Aquí puc mirar a veure com em queda abans de comprar“, explicaven altres clients de la marca.

El segon establiment amb la marca Shein que arriba la ciutat

La “pop-up” de Portal de l’Àngel és el segon establiment relacionat amb la marca xinesa que s’instal·la a Barcelona. Al desembre Shein va obrir també un “outlet” al carrer del Rosselló, el primer establiment físic de la marca. Els responsables de la botiga Shana van arribar a un acord amb els proveïdors de Shein per fer de distribuïdors a les seves botigues. L’oferta de Shein en aquest local està formada per estocs sobrants i devolucions en bon estat amb grans descomptes sobre el seu preu original.