Els empresaris fan mans i mànigues per convèncer uns comerciants que miren molt i són molt prudents a l'hora de comprar. MIREIA, comerciant "Estamos comprando menos y mirando mucho más para intentar que sea algo un poco distinto de lo que ves en todos los sitios." ANNA "Estem mirant d'obrir una botiga a Andorra i hem baixa expressament a la fira per donar un cop d'ull." A Expohogar, conscients d'aquesta realitat, han intentat enguany, més que mai, buscar productes originals i atractius per animar els compradors. Negocis centenaris i d'altres de nous que adapten el seu producte al perfil de client actual. ÀNGELS VIVES, gerent Proflor Ibérica "Portar coses diferents, noves i no espantar-nos...no ens hem d'espantar." JOSEP MARIA JULIANA, cap vendes Item Internacional "Predomina plata, alumini, color malva,...efecte multicultural, a un preu assequible, compra per impuls." D'aquí a menys d'un mes, molts dels productes que veiem avui els trobarem als comerços que vestiran els aparadors de cara a la campanya de Nadal. Expohogar va rebre l'any passat 8.000 visitant, una xifra que, estan convençuts, igualaran o superaran en aquesta edició.