Conscients que la marca Barcelona atreu, Amazon ha tornat a apostar per la capital catalana per instal·lar-hi, en aquesta ocasió, la seu del Seller Suport Hub. Es tracta d’un centre que estarà dedicat a donar suport i assessorament a les pimes franceses, italianes i espanyoles que venen els seus productes per internet a través d’Amazon Marketplace. Segons dades del 2016, les vendes internacionals de les petites i mitjanes empreses espanyoles van superar els 200 M € de facturació.

El portaveu d’Amazon Espanya, Adam Sedó, ha explicat que l’empresa ha escollit el districte 22@ perquè és una zona on hi ha molta “concentració de talent” i té una bona localització, propera al mar i en un districte interessant arquitectònicament. Tot i algunes informacions de les darreres setmanes, que apuntaven que l’empresa s’instal·laria en dos edificis dels carrers de Tànger i Badajoz, la companyia no ha confirmat encara la localització exacta del nou centre que obrirà portes entre maig i juny d’aquest any.

En els propers tres anys, l’empresa estatunidenca calcula que contractarà mig miler de persones i informa que ja ha iniciat el procés de selecció de personal. Busquen, sobretot, professionals amb un alt coneixement d’idiomes i amb formació en anàlisi de dades.

Es tracta de la quarta inversió que fa l’empresa a Catalunya en els darrers nous mesos (dos centres logístics a Castellbisbal i al Prat de Llobregat) i la segona a Barcelona, després que a l’octubre instal·lés un centre logístic al carrer del Rosselló per oferir entregues ràpides de paquets.