Cada vegada és més habitual no només fer la llista de la compra per Internet sinó també comprar-hi qualsevol producte. Els venedors han de fer-los arribar directament a casa dels compradors. Per tot això, no és casualitat que Saló Internacional de la Logística, que ha començat avui, inclogui una zona dedicada a l'emmagatzematge d'aquest tipus i i la distribució de correu electrònic. El 2010 les compres per Internet van créixer un 17%. És per això que empreses que tradicionalment es dedicaven al transport de correu aposten ara per oferir serveis d'enviament de paquets. És el cas de Correus. L'empresa d'àmbit estatal té més de 2.200 oficines repartides per tot el territori i estan decidits a aprofitar-les. CELEDONIO CABALLERO, coordinador de vendes de Correus a Catalunya "El negoci de la carta, per les noves tecnologies, està en vies de reconversió. Llavors, Correus el que ha fet és apostar per una diversificació. I ara la diversificació és en el tema de la paqueteria." Correus és una empresa que tot just s'aventura a portar als consumidors allò que han comprat des d'un ordinador. Però n'hi ha d'altres, com MRW, que fa anys que s'hi dediquen. FRANCISCO GONZÁLEZ, director comercial de logística de MRW "Llevamos todo tipo de mercancía. Casi todo lo que se pueda comprar por Internet lo estamos transportando, a través de una red franquiciada de más de 650 oficinas repartidas por toda España y Portugal." La principal preocupació de totes aquestes empreses és aconseguir que els enviaments siguin ràpids i segurs.