"Estem aquí des de les tres de la matinada, és una de les primeres botigues a Europa i estem orgullosos que hagin triat Barcelona per obrir la botiga." "Cuando me enteré que estaba aquí, me dije, voy a intentar ser una de las primeras, por lo menos estoy desde las seis." "Porto 100 euros i penso gastar-me'ls tots, que obrin ja siusplau." La devoció per Forever 21 d'aquests joves, que ben bé podríem batejar com a fans, ha estat premiada. Els 700 primers clients han aconseguit un 10% de descompte per cada compra igual o superior a 40 euros. I per ajudar a agafar forces, un cafè. Puntualment a les 10 h, la inauguració amb la plana major de la marca a Espanya, i la presència de la directora de màrqueting i filla del fundador. Poc després han entrat els primers clients aplaudits gairebé com si fossin estrelles. Un cop a dins, un discjòquei per animar les compres i 3.000 metres quadrats de botiga per consumir. Forever 21 està entre les cinc marques favorites dels joves americans. Un dels motius, el preu. LINDA CHANG, directora de marqueting de Forever 21 "Malgrat la crisi i la difícil situació econòmica, que fan que la gent passi per un moment complicat, nosaltres oferim un bon preu al públic espanyol." Les cues de l'exterior s'han repetit als emprovadors i també per pagar. Aquí per un problema a les caixes que no ha permès aplicar el descompte del 10%. Tot i això, les primeres impressions són força positives. Només els homes hi tenen objeccions. "No esperava trobar tantes coses i que m'agradessin tant, al final he seleccionat una mica el que més m'ha agradat i ara m'ho emprovaré, però per mi m'agafaria moltes més coses." "Hi ha molta cosa de dona i molt poca d'home." Forever 21 té prop de 500 botigues als Estats Units. Aquesta és la primera a Espanya, i malgrat la crisi, esperen repetir l'èxit americà i obrir un nou mercat.