Fins al dia 15 de juny es poden aconseguir vols amb descompte, ofertes en moda, en oci, joguines i, fins i tot, en mobles, electrònica i en lloguer de cotxes. Els cibercompradors poden entrar al web i veure les marques que hi participen, quins descomptes ofereixen i decidir-se a comprar. Per començar la compra, els usuaris s’han de descarregar els cupons de descompte que hi ofereix cada marca. En aquesta edició del dia de les rebaixes en línia faran descomptes empreses com Letsbonus, Air France, FNAC, Custo, El Armario de la Tele, Kiabi i Privalia, entre d’altres.

L’eDay és l’equivalent espanyol al famós Cyber Monday, que és el dia de més vendes per Internet de tot l’any als Estats Units. S’estima que actualment hi ha 17 milions de compradors per Internet a Espanya. Segons diversos estudis, les principals raons per les què els usuaris es decanten per comprar productes i serveis en línia són la comoditat, el preu i l’estalvi de temps.

En edicions anteriors, en què l’eDay només se celebrava en dilluns, es van obtindre de promig 570.000 usuaris, 650 visites per minut i prop de tres milions de pàgines vistes. L’eDay està organitzat per la fira professional de comerç electrònic i màrqueting digital, eShow.