El punt de partida sempre és una idea. I en el cas de Diset, una empresa barcelonina amb 40 anys d'història, les idees sorgeixen aquí, al Departament de Màrqueting. OLIVIA FONTELA, responsable de Comunicació de Diset "El procés de creació d'una joguina pot durar d'un o dos anys. Comença per una anàlisi de mercat profunda, per descobrir els buits de mercat i on podem llançar al mercat una joguina que realment tingui sentit." La senyoreta Pepis és un dels èxits més recents d'aquesta casa. La Rocio va ressuscitar aquesta marca que forma part de la infància de moltes dones que ara són mares. Però el seu producte estrella és aquest, un joc de jocs. Els dissenyadors van ser els qui van donar forma a la idea original. D'una banda, creant la dinàmica del joc i, de l'altra, el producte en si mateix, així com el disseny de la capsa. GEMMA RIBAS, cap de Disseny de Diset "Vam voler fer un joc molt divertit i que englobés una sèrie de jocs que tothom més o menys coneixia, però que hi jugaven per separat. En concret al Junior vam triar aquest disseny amb una portada amb uns nens jugant, amb colors llampants, perquè és el que vam voler comunicar al públic." I arriba el moment de fabricació. En aquest taller de 2.400 metres quadrats s'hi fan les joguines de cartró. El procés comença amb el guillotinat, el pegat i el muntatge de les peces, fins arribar a aquesta cadena d'on surt el producte acabat. En una jornada de treball es fan 5.000 Partys que, ben empaquetats, esperen la distribució a les botigues i la compra, el darrer tràmit per arribar al consumidor final.

Abans que els Reis Mags les recullin a la Fabra i Coats, les joguines tenen un llarg camí per endavant. El procés, des del croquis de la idea a la prestatgeria de la jogueteria, pot durar dos anys.