Aprofitar el component social del comerç de proximitat per sensibilitzar i recaptar fons per destinar-los a la lluita contra la leucèmia. Aquest és l’objectiu de la campanya solidària Comerciants imparables que posa en marxa la Fundació Josep Carreras a Barcelona gràcies a la col·laboració de l’Associació de Comerciants Carmel Comerç i Comerç Teixonera.

La campanya comença a Horta-Guinardó

Dues associacions de comerciants del districte d’Horta-Guinardó són les primeres en participar en el projecte Comerciants imparables. Carmel Comerç i Comerç Teixonera, ambdues entitats liderades per botigueres, estrenen la iniciativa de la Fundació Josep Carreras amb què l’entitat vol implicar el petit comerç d’arreu de l’estat en la lluita contra la leucèmia i altres malalties malignes de la sang. Pretén sensibilitzar els clients de les botigues i recaptar fons per destinar-los a la investigació i al suport dels pacients.

Els comerços participants llueixen un adhesiu d’establiment col·laborador al seu aparador i disposen d’una guardiola creada especialment per l’ocasió i, també, de díptics informatius. La campanya solidària s’ha posat en marxa aquest mes de gener i en vistes de la bona acollida dels primers dies, des de la Fundació Josep Carreras ja preveuen ampliar-la primer a altres eixos comercials de Barcelona i després a altres ciutats. 

La recaptació que fa la Fundació Josep Carreras serà destinada als projectes del nostre institut de recerca i també als programes de suport per als familiars i pacients de la malaltia.
Frank Pérez, Fundació Josep Carreras

La Fundació Josep Carreras, amb més de 100.000 socis, treballa des de fa anys en la investigació per fer front a la leucèmia, així com oferint suport als pacients.