Campanya Renfe i Turisme barcelona Nadal

Turisme de Barcelona ha presentat a Madrid, juntament amb Renfe, una nova campanya per atreure turistes cap a la ciutat amb motiu de Nadal. La campanya està adreçada als ciutadans espanyols i europeus, i incideix en l’oferta comercial, gastronòmica, cultural i de disseny de Barcelona, amb el nou enllumenat nadalenc com a fil conductor i mostra de la creativitat de Barcelona. Per això es programaran a la ciutat diferents iniciatives durant quatre setmanes que volen situar la ciutat com a millor destinació nadalenca del sud d’Europa.

“Barcelona estrena Nadal. Regala’t nous records”

La campanya vol apel·lar a les experiències que es poden viure a la ciutat durant la campanya de Nadal. En aquest sentit s’ha triat el lema “Barcelona estrena Nadal. Regala’t nous records” i es dibuixa una ciutat com a punt de trobada i generació de records. Com a exemple, s’ha triat com a relat de la campanya una parella de joves que es van enamorar a Barcelona i que comparteixen els records d’aquell moment, així com les realitats alternatives amb l’oferta de Nadal.

L’anunci de la campanya “Barcelona estrena Nadal”

La campanya es difondrà fins al 31 de desembre pels canals digitals de Turisme de Barcelona i xarxes socials. S’adreça a un visitant d’entre 25 i 65 anys, amb un nivell socioeconòmic mitjà-alt i alt, amb motivacions culturals, i amant de les tradicions i de l’estil de vida de Barcelona. “Pretenem impactar el visitant procedent de mercats consolidats com l’espanyol i el de les principals ciutats connectades amb AVE, com Bilbao o València, i aquells mercats europeus més madurs com el Regne Unit, França i Itàlia”, ha explicat Marian Muro, presidenta de Turisme de Barcelona.

Renfe retolarà trens de l’AVE amb el lema de la campanya

L’acord entre Turisme de Barcelona i Renfe vol potenciar aquest mitjà de transport més sostenible per arribar a la ciutat. A més, l’operadora també difondrà la campanya i el seu missatge emetent els anuncis de vídeo, així com amb els vinils de dues capçaleres tractores de l’AVE durant dues setmanes de desembre i la col·locació de més de 30.000 capçals de seients a l’AVE a Barcelona amb la campanya.