Pintallavis a dojo per fer el salt a l'escenari teatral i deixar enrere una de les campanyes publicitàries més efectiva i, a la vegada, repetitiva, dels últims anys. PAULA RIBÓ, BÀRBARA MESTANZA i PAULA MÀLIA, The Mamzells "Gràcies a 'L'envàs' som al Poliorama. Nosaltres anàvem com formiguetes i 'L'envàs' ha estat com una empenta i ens ha obert la porta a molts llocs que, si no fos per l'anunci, encara no se'ns haguessin obert. No és que ens en vulguem treure l'etiqueta, perquè no ens agradi, però volem demostrar que som molt més que allò." Anuncis a banda, l'espectacle 'My sweet country' explica la història de tres noies de barri que, en el periple per convertir-se en princeses, s'acaben transformant en prostitutes de luxe. Un argument que el director ha creat a còpia d'improvisacions de les tres actrius. ÀLEX MAÑAS, director "Vam començar amb improvisacions mudes. Jo les posava allà i deia que fessin coses sense gaire sentit. Per mi era molt important mantenir el seu segell, el seu estil propi." I el segell es manté. Amb personatges excèntrics i desvergonyits que acaben protagonitzant un musical provocador i sensual amb una bona dosi d'humor. En menys d'un any, The Mamzells han publicat disc, han fet concerts per mig Catalunya i ha protagonitzat una insistent campanya publicitària de reciclatge. Aquí, al Poliorama, s'hi quedaran fins al 28 d'abril i ja preparen nous projectes teatrals de cara als propers mesos.

Es tracta d’un argument que el director Álex Mañas ha creat a còpia d’improvisacions de les tres actrius barcelonines. El resultat de l’experiment són personatges excèntrics i desvergonyits que acaben protagonitzant un musical provocador i sensual amb una bona dosi d’humor. Després de publicar el seu primer disc, titulat ‘Que se desnude otra’, The Mamzelles es van fer populars gràcies a una efectiva i repetitiva campanya publicitària de reciclatge.