públic Primavera Sound 2024
Foto: Jordi Borràs (ACN)

(ACN) L’impacte econòmic del Primavera Sound 2024 a Barcelona va ser de 272 milions, segons un estudi que la consultora MKTG Spain fa anualment i que ha donat a conèixer el festival en un comunicat. D’aquests més de la meitat, 155 milions, són ingressos directes originats per l’esdeveniment i la resta s’atribueixen a l’impacte indirecte. El festival ha destacat que va generar 7.000 llocs de feina directes i que s’estima que va contribuir al PIB de l’activitat musical de Catalunya amb un 11,6 % del total.

31 anys de mitjana d’edat i un 55 % de públic estranger

La mitjana d’edat del públic del Primavera Sound 2024 va estar al voltant dels 31 anys i un 31 % era de Catalunya, un 14 %, de la restat de l’estat i un 55 %, estrangers. Així mateix, un 50 % del públic eren homes, un 47 %, dones i un 3 % no han contestat o no s’han identificat amb cap d’aquests dos gèneres.