Només entrar al Teatre Poliorama l'espectador ja comença a formar part del show amb l'entrega d'un dels objectes per excel·lència dels mags: les cartes. Aquest és l'obsequi de benvinguda del nou espectacle d'en Jorge Blass, que porta per títol "Palabra de mago", tota una declaració d'intencions. Però l'espectacle no es redueix a la màgia. També hi ha una gran dosi de dansa, una banda sonora molt treballada i un dels grans trets característics del mag madrileny, l'humor. Tot i això, va ser la seva pericia en l'art de la màgia el que va atreure la mirada de l'il·lusionista per excel·lència. David Copperfield es va quedar tant maravellat amb el següent truc que fins i tot va comprar-li la patent a Blass per poder sorprendre al públic americà. El mag selecciona una persona aleatória del públic i la fa pujar a l'escenari. Després de fer que el voluntari entri al seu compte de Twitter a través d'una tauleta, aquest selecciona a l'atzar una de les persones a qui segueix. En aquest cas va ser Carlos Latre, que per sorpresa dels assistens va aparéixer del no res. L'espectacle estarà en cartellera fins el 16 d'octubre.

L’artista afirma que la seva màgia és “una màgia del segle XXI”, completament adaptada al públic actual. El seu truc més famós combina la màgia clàssica amb les noves tecnologies. A través d’un telèfon mòbil i les xarxes socials d’un voluntari del públic aconsegueix fer aparèixer una persona del no-res. De fet, aquest truc va atraure l’atenció del mag més famós del món, David Copperfield, qui no va dubtar a comprar la patent a Blass.

En definitiva ‘Palabra de mago’ són 90 minuts molt intensos d’il·lusions, emocions i efectes especials. L’alta interactivitat amb el públic aconsegueix apropar la màgia a tots els assistents, i el seu discurs amenitza i dinamitza l’espectacle.