Quatre intèrprets, entre els quals el mateix coreògraf Íker Gómez, són els protagonistes de 'Apple love', una mena de conferència en nou capítols sobre l'amor total. El concepte remet al consum social desaforat d'informació, imatges i referències lligades al tema de l'amor, fins al punt de desvirtuar el significat del terme. Telenovel·les, balades, premsa rosa, agències de contactes, xats. Íker Gómez ho anomena bombardeig en forma de píndoles. IKER GÓMEZ, coreògraf "Lo que consumimos y lo que anhelamos tiene mucho que ver con el amor y con las ganas de tener afecto, entonces he querido llevar a escena, desde el punto de vista del cuerpo, todo lo intangible del amor que estamos consumiendo". L'humor i l'absurd són el fil conductor d'aquest joc escènic heterodox, en el qual el moviment està contaminat per codis teatrals, musicals i un permanent embolcall d'imatges projectades.

El cicle Mira qui balla aquí del Mercat de les Flors va presentar ahir ‘Apple love’, tercer treball del jove Íker Gómez, que ha ballat a les ordres de coreògrafs com Wim Vandekeybus o Jiry Kiliam. És una mena de conferència escènica sobre l’amor com a mercaderia mediàtica.

Com és habitual en les creacions de Gómez, la dansa comparteix protagonisme amb l’humor teatral, l’òpera, la música o les projeccions de vídeo.