Aïm Deüelle Lüski mostra unes fotografies enigmàtiques, que transmeten una realitat complexa i variant. Hi apareixen ombres, així com fragments velats o borrosos. A través de cinc sèries fotogràfiques obtingudes a partir d'unes càmeres singulars, l'artista practica la resistència política des de la fotografia. Aquestes càmeres les fa ell mateix des de finals dels anys 70. Són artefactes que posen en qüestió temes fonamentals de la fotografia, com l'enfocament o l'acció de disparar. Aquests objectes tenen formes variades, de bóta, de pilota o de pita i passen totalment desapercebuts. Deüelle Lüski trenca així amb la idea d'autor, abandona la posició dominant del fotògraf com a denúncia del poder establert, tant en el camp de la política com en el del llenguatge mateix de la fotografia. AÏM DEÜELLE LÜSKI, artista "Tot el meu treball gira al voltant d'aquesta ocupació amb la mateixa idea de resistència. Com un ciutadà d'Israel pot resistir aquesta dominació de l'estat i com pensar que no es forma part d'aquest règim d'apartheid." Aquest treballs es desenvolupen en una situació de control per part d'Israel. Com a ciutadà d'aquest país, Deüelle Lüsk es pregunta sobre l'ocupació dels territoris palestins. Aquesta és, per ell, una acció de resistència necessària.