A l'edifici de Can Basté li ha sortit una rèplica de cartró. MARIE-NOËLLE LEROY, fotògrafa "Parece Can Basté, normalmente és una cámara que funciona de manera tradicional con papel fotográfico." Una càmera estenopeica amb la qual la Marie-Nöelle ha fet aquestes fotografies. Imatges que ha revelat dins de l'anomenada Can Bastilla. Ens mostra la seva tècnica. A pocs metres el Ricard Martínez ens presenta la fotografia d'una fotografia històrica de Marcelo Aurelio. El seu projecte s'anomena Estrats i consisteix a recollir fotografies de Can Basté de qualsevol època i anar-les superposant per formar-ne una de sola. RICARD MARTÍNEZ, fotògraf "Nosaltres aquell fragment que encaixi, perquè no encaixa tota la foto, el tornarem a posar a la imatge. Seguirem fent nous estrats d'aquesta imatge en el període que estigui exposat, que serà fins al 30 de novembre. Acabem el recorregut amb l'exposició de la Conchi Martínez. CONCHI MARTÍNEZ, fotògrafa "Siempre he sido bastante aficionada a fotografiar objetos, entonces en este caso pensé que una manera de retratar las personas muy buena podía ser abrir los cajones de su casa y tal cual me los encontraba hacer una fotografía de lo que había dentro." "Es un cajón que está lleno de filtros de tabaco y el chico que los guardaba lo hacía para construir una silla. Entonces me parece curioso que alguien que ya no fuma en lugar de tirar el tabaco que tiene se dedique a acumularlo en un cajón como si fuera un pequeño tesoro." Un calaix amb la roba posada de qualsevol manera. Una opció que no entra dins dels paràmetres d'una altra persona. Segons la fotògrafa Conchi Martínez, els calaixos diuen molt de la personalitat de cadascú.

Alguns dels fotògrafs que hi participen són la Marie-Noëlle Leroy, el Ricard Martínez o la Conchi Martínez. La Marie-Noëlle explora les possibilitats de la càmera estenopeica que ha creat ella mateixa per a l’ocasió. El Ricard Martínez promou la participació dels veïns que tinguin fotografies antigues de la masia de Can Basté per fer un fotomuntatge. I la Conchi Martínez ha fotografiat els calaixos per acostar-nos a la vida d’algunes persones anònimes.