L’aparença és semblant a la de Google Reader i, de fet, s’hi accedirà directament des de la interfície de Gmail. La integració de Buzz amb la resta de serveis en línia de Google és un dels principals avantatges: els contactes de Gmail s’hi traspassen directament el primer cop que hi entres i és molt fàcil compartir vídeos de Youtube, posts de Blogger o fotos de Picasa (també de Flickr). Pel que fa a la compatibilitat amb Twitter, les piulades o “twitts” podran entrar directament al compte de Buzz del mateix usuari, però en principi la integració no funcionarà a la inversa.

Els vídeos i imatges es mostraran mitjançant un visor propi i els usuaris tindran en tot moment la facilitat de dir si els agrada o no el contingut que estan veient, com al Facebook. Però Google també farà servir la seva tecnologia per aprendre els gustos de l’usuari i filtrar els “buzz” que puguin ser considerats com a “no desitjats”.

Les converses i elements compartits mitjançant la nova aplicació de Google, que tindrà la seva versió per a mòbils, estaran geolocalitzats, és a dir, es podran cercar i ordenar en funció del lloc concret des d’on s’han publicat.