És una professió de moda... LAURA BASAGAÑA, periodista "Trobo que és molt interessant estar al dia, amb el tema de les xarxes socials de cara a trobar feina." ROSALIA VILA PORTELL, administrativa "És com un tren que passa i hem de ser-hi, no el podem deixar passar." Els community managers vetllen per la reputació digital de l'empresa. Rastregen Twitter, Facebook o Youtube per saber què diuen els internautes de la marca i oferir solucions. Els requisits per ser-ho... JORDI CRISOL, formador Primer han d'estar al dia de les novetats i l'evolució en concret d'algunes xarxes i, a més a més, saber dinamitzar. Actuen com un departament d'Atenció al Client, per crear comunitat o per impulsar campanyes publicitàries i es preveu que sigui la professió més demandada per les empreses l'any 2012. Els cursos per aprendre a gestionar les xarxes proliferen i els alumnes hi arriben amb diferents objectius: ROSALIA VILA PORTELL, administrativa "Poder arribar a ser community manager d'una o diverses empreses i també m'interessa força el tema del màrqueting en línia." LAURA BASAGAÑA, periodista Jo l'aplicaré a un projecte cultural que està en marxa Després de quatre sessions, el curs s'acaba... JORDI CRISOL, formador "Són gent que tenen ganes d'aprendre i, per tant , jo crec que sí que trobaran feina." ...i ara tocarà veure quins són els resultats.