Un 60 % dels paradistes del Mercat de Sant Gervasi ja utilitzen l’aplicació Manzaning. Susanna Cagide hi té una fruiteria i n’és usuària. “Amb aquesta aplicació aconseguim unes vendes més, a part de les que tenim al mercat. Sempre ajuda.” Ingrid Quer, que regenta una peixateria, ja es comunicava amb els seus clients per WhatsApp, però ara també fa servir el xat que incorpora Manzaning. “Alguns clients que havien marxat fora del barri m’han tornat a fer comandes. Si algú em veu xatejant a la feina no és perquè estic d’oci, estic treballant. Pregunto als clients com he de preparar-los el peix, si és per al forn, si he de fer-ho a filets, etcètera”, explica l’Ingrid.

De moment, la “start-up” comunica que després de 17.000 descàrregues de la seva aplicació, ha gestionat més de 6.000 comandes. El públic objectiu d’aquest servei, segons Eva Tomàs, “són parelles amb fills d’entre 35 i 45 anys, que treballen i no tenen temps d’anar al mercat, però volen consumir en el comerç de barri”. Els botiguers només han de registrar-s’hi i donar d’alta els seus productes. “Hem professionalitzat les entregues. Molts dels nostres botiguers ens comenten que abans havien de fer-les ells i que havien de tancar la parada o la botiga, i repartir a partir de les 10 de la nit”, assegura Tomàs.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a